~at least..~

burp..alhamdulillah.kenyang.aku msk nasi goreng hari ni.sbb mls nk kuar.mkn ngn c'ah n c'nat.lg la bertambah selera.dh lama x enjoy meal btol2.semenjak 2 menjak ni mkn means masuk mulut kunyah sket telan.

pg td kul 805 ma kol.aku tgh tido lg.dlm hati dh tau nape ma kol.ma nk tanye psl aku ngn die.aku btau la sume bnda.suara ma hepi sgt.dlm hati terfikir...even aku xleh jd 'teman' yg baik,AT LEAST aku dh jd anak yg baik..bukankah menggembirakn hati seorg ibu itu pon pahala??
tp kesakitan n kehilangan yg aku rs..hanye Tuhan je yg tahu.betapa aku tidak suka n tidak bahagia dgn keputusan yg aku sndri buat tu..huh..tp biarlah.ape la sgt kesakitan n derita ini dibandingkn dgn air mata ma kn..

sy sgt sedih.sy senyum.sy sgt skt hati.tp sy still leh ketawa.utk ma..

0 comments:

Post a Comment

About this blog