~tertekan~

sgt rindu die.sgt mau dgr suara die.kdg2 rs cam suke keta ade mslh.leh jdkn alasan nk ckp ngn die or nasib baik lg leh jmpe die.tp mmg pns xsmpi ke ptg.ingtkn mendung je.siap hujan terus.rs cam nyesal gile msg,mntk tlg n cite mslh kt die.nyesal yg hanye Tuhan yg tau.terasanye hati mcm disiat2..

btol jgk kata die.org pompuan kaum yg lemah.cpt panik.xpikir dulu.tu bukan org pompuan.itu aku.mmg die nk ckp sume tu aku.sedih gile xterkata.org kate sharing can reduce ur stress.tp ni x.sharing is like doubling d stress.

td bengang.skang sedih.
dulu sayang.skang benci.itu yg die nk pon anyway.nk aku benci die.Tuhan maha kaya,aku benci die hari ni.mgkin lg sng aku lupakan die.

aku akn tunjukkn.aku kuat.aku xcpt panik.aku boleh pikir dulu..dan aku xperlukan die..
sgt mau 'hujan' skang..

0 comments:

Post a Comment

About this blog