~cantiknye ciptaan Tuhan~

dr smlm lg aku nk menaip..tp lptp buat hal la plak.seb baik abah ckp blk ni blk tukar lptp..berbunga hati aku huhu..buat ms skang tpaksa la aku guna desktop kt com lab ni..tp best sbb laju huhu..ade aircond plak tu..

smlm aku blk dr muar smpi sini kul 145 tgh hari lebih kurg pastu turun je dr bas dgn mata ptosis sbb br bgn tido tu,terasa 1 instinct utk utrn to my left side..terus aku nmpk sorg makhluk ciptaan Tuhan in white..antiknye..(hensemnye)..seraya teringt aku puase so terus tukar ape yg ade dlm hati jd 'masyaAllah indahnye makhluk ciptaan Tuhan'..
dh lama aku suke ngn ciptaan Tuhan tu..agak lama.setiap kali tgk dia bagaikn jatuh cinta berkali2..even dh tau mmg jauh panggang dr api utk aku dekati die tp stil aku suke kt die..pelik sguh..
knape la manusia slalu nk bnda yg die xkn dpt??xsdr2 lg ke?
tp mn leh tipu perasaan sndri kn..

tp bukan slh aku jgk..ciptaan Tuhan tu terlalu indah di mata aku..smpi kn aku rs cam nk freeze kn die n frame kn..supaya die kekal indah begitu..

sius aku suke die..dr dulu smpi skang..sius sesius siusnye..

2 comments:

ReMy September 2, 2009 at 2:02 AM  

wah gile angau kah itu?

miss teja September 5, 2009 at 9:48 AM  

yang 'antik'nya itu saya setuju. memang antik puuuun

Post a Comment

About this blog