~stress melampau~

dulu aku ingt aku manusia paling kebal..xkn terjejas walau ditiup taufan.tp ari ni aku tau aku cume manusia biase yg fragile gile..

ari ni i had a bad session ngn dr rahim.yg dikabarkn sgt baik oleh sume previous batches.nmpk gayanye it does not apply d same for me.xtau nape sgt cpt terasa.at d beginning aku ok lg.kepala dh pening.teruskn jgk..den towards d end finish examination rs cam nk scream i cannot take it anymore!!!!!!ini baru ditiup oleh dr rahim klu taufan dtg xtau la..

den there goes my day la..rs dh sgt blank..sgt sedih ngn diri sndri yg xde pkataan yg lg sesuai utk men'describe'kn diri aku time tu kecuali 'bodoh'..xde polite words dh yg leh gnti word yg sgt rude itu..terima jela..mmg itu pon yg terjadi td.i am so much affected in n out dat i oso skip my lunch(which is xpenah dibuat oleh bayani).

pastu terbyg2la p2s1 dpn mata..rs cam sgt2 xredy lg klu mcm ni..xtau pape.huh.makin la stress.xsgka lak aku stress smpi gini.nk senyum pon dh xde hati apatah lg bergelak ketawa.bila dh jd mcm ni startla homesick.sius nk blk umah.
nk kol ma tkt nangis plak by d time dgr suara ma.buat bazir kedit je klu gtu kn.huh sius dh at a dead end mmg xleh buat ape n xtau nk buat ape n klu tau pon mmg xnk buat pape.(mcm kritikal je bunyi)..

p/s: bak kate gurp muka pon dh merah time present td..berusaha to freeze my lacrimal duct..

4 comments:

Unknown August 12, 2009 at 11:17 PM  

dek...sabar k...time2 gini..mmg emosi xstabil...akak pun pernah rasa dulu mcm ni... benda yg bese kite buat or ingat kat kepala buleh hilang gitu aje sbb dah stress sgt2...time2 gini gak, kite akan jadi sgt2 fragile... doa byk2 k...tenang2kan ati..insyaAllah...semua berjalan lancar...no pain no gain rite? so skg ni...bdn masih kuat..otak masih ligat...try studi sebuleh mungkin...yg lain banyakkan doa...doakan nasib baik akan menyebelahi diri masa exam nanti... supaya kejayaan berada dalam tangan...akak sentiasa doakan kejayaan kamu...berusaha...chaiyuk!!!

ReMy August 13, 2009 at 9:36 PM  

sabarlah wahai cik bayani...kekadang mase stress mmg sume akan blank...tips bagi kat ko kalo tgh stress...ko tarik nafas ikut hidung, hembus kot mulut pelan2...wat 3-4 kali...pastu mase tunggu tue ko selawat banyak2...insyaAllah tenang sket...jgn stress2 ok...kalo stress sume bende tak jalan...

rashiD August 18, 2009 at 2:15 AM  

aku pnah gak kene..
ngan yoga..
=p

joegrimjow August 24, 2009 at 11:06 PM  

smkin lama idup smkin bnyak yg xbetol

Post a Comment

About this blog