~mengenali seorg bernama lelaki~

menulis sekadar berkongsi.

bebrapa hari lps,mula la bermsg ngn seorg laki yg disuruh berkawan ngn aku oleh maknye.mntk perhatian..org yg suruh berkawan adlh maknye,bukan mak aku jauh skali aku sndri.maka cerita bermula.tgkla gmbr die kt fb,agak boley thn(kata ati aku).meh tgk hatinye sama cam rupenye x.

die mula tanye aku org jenis cemane.jwbla.pastu ditanye ramai kwn laki x?slalu kuar ngn kwn laki g tgk wyg x?ade bf x?kapel bape lama?nape putus?
sbnrnye agak tkejut ngn msg2 tu di hari pertama bermsg.terasa tersgt gopoh.mcm interview pon ade.
tp jujur punye psl,jwb sume bnda tnpe selindung.

slps tu..die senyap..terus..

rs cam nk ckp kt ma.anak ustaz mn la nk pndg anak ma yg perangai ntah hape2 neh.

p/s:hatinye x serupa rupenye.sekian.

5 comments:

miss teja May 7, 2010 at 9:02 AM  

mek...rasa tak sedap hati lah. toksohlah.

Ashraf.K May 7, 2010 at 11:45 AM  

gelojohnya mamat tu. haha.

miss teja May 7, 2010 at 1:42 PM  

eh ko tak rasa macam dia agak judgemental ke gitu? ni baru peringkat awal kenal do

yanie May 7, 2010 at 4:59 PM  

yes.itula words dat i've been looking for.judgemental!!tp they said die ade hak nk tau bnda tu.
terasa mcm aku plak yg terhegeh2 nk dijodohkn ngn die.huh.

miss teja May 8, 2010 at 11:42 AM  

eh bukan kata tak boleh tahu. tapi adab nak berkenalan kan kena jaga juga. kot iya pun, tanya lah interests dll. watdeheks terjah gitu tanya pasal past relationships terus.

mgkin kamu yg patut stop dulu bila dia dah stat tanya benda2 gitu.

agak kurang sopan. wah sangat berapi aku.

Post a Comment

About this blog