~bila cinta..~

smlm aku g labor room ngn shyde.hrpn mgunung nk g conduct delivery.(bukan deliveries pon..)tp spt biase nasib xmenyebelahi ktrg.labor room agak bising sekitar pukul 11 tp sejam dua slps tu..senyap..kosong..sume kena tolak masuk OT..mcm2 la mslh.prolong labor la..breech la.
dijadikn cerita..ade sorg akak tgh sakit nk bersalin.mengerang die tu xsgup nk dgr.rs mcm ya allah sakitnye die..tetiba husband die dtg.

'abg..sakit bang..'
'abg tau..sabar k..abg ade kt sini..'(sambil mengucup dahi bini die)

seeing dat,tnpa aku sdr..aku dh teary..betapa bahagianye hidup dpt laki cmtu.arghh tidak..aku hampir2 nangis kt situ.
saat tu jgk..aku btol2 teringt kt die..btol2 yakin die boley jd cam husband akak tu.sgt sedih slps itu...waa..

akak tu slmt lahirkn baby laki 3.85kg selepas operate.semoga die n keluarga bahagia smpi bila2..semoga aku ade rezeki utk bahagia cam die..bila cinta..

0 comments:

Post a Comment

About this blog