~hujan~

skang musim hujan kt melaka.bumi msti suke ngn turunnye hujan.dh lama panas.leh kate tiap ms org komplen panas sgt dunia.

aku pon suke jgk hujan.tp aku ade mslh sket la klu hujan ni.aku jd sentimental,emotional,and wat not.mula la termenung sana sini.seakan akan nmpk sume bnda yg jd antara aku n die selama ni dalam rintik2 hujan yg turun tu.ish fail la aku nih.xmacho la gini.

ari ni aku sedih.(bukan tiap ms ke aku sedih?huhu)..mksd aku lebih sedih dr hari biase.blk dr kls ptg td,jln sorg2.rs mcm tertekan sgt.tetiba mata berair.dlm hati terpk,sedih benar rupenye aku ni.
teringt blk ape yg die tulis kt fb die.rs cam nk komen kt bwh "sape yg berani ckp cmtu?sy nk g bunuh die"..tp ape plak kate kwn2 die nnti.aku bila dh ikutkn perasaan sume bnda xhengat dh.

xleh nk meluah pnjg2.iwa ajak teman g umah kakak die nk g amik pulut durian.later..

0 comments:

Post a Comment

About this blog