~alhamdulillah..selesai sudah..~

aku tgh melihat kembali gmbr2 time hari pertunangan along sabtu lalu..erm majlis yg xterlalu ringkas n xterlalu complex..adat2 tetap terjaga..sgt menarik memandangkn ni la kali pertama aku menyaksikan n also involved in such an event..
ramai jgk sanak sedara yg hadir pd hari itu..agak ketat la rumah ku yg xberapa besar tuh..tp alhamdulillah sume bnda bjln dgn lncar n semoga diberkati..
..moh kite tgk gmbr moh..

menunggu dgn debaran ngeh3x

ketibaan pihak lelaki

sesi rundingan

ibu asyarul memakaikn rantai

abah menyarungkn cincin

drpd pihak perempuan

drpd pihak lelaki

selesai acara

itu la bnda termanis yg terjadi dlm sejarah keluarga kami dlm masa tdekat ni..dijangkakan xlama lg ma n abah nk dpt menantu hehe..
ini yg terasa nk kawen jgk ni(gelenya plak)..sape nk volunteer??!!hehe




4 comments:

DiNi aZiZ May 4, 2009 at 11:48 PM  

tahniah dah nak dpt abe ipar dah hehe.
terasa nak kawen???teruja ke??hehehe..
blh le wat cpt2 sekalian saja ngan along nnt kendurinya hehe.
btw, tunggu le smpai aku cuti n dpt balik kelate dulu ye..jgn lupakan aku ya haha ^_^

FiDieYaaa May 6, 2009 at 10:03 PM  

Orewa iklan kat paper neh pasal volunteer tu? Nanti kene wat audition lak..

Si Jelita May 7, 2009 at 5:50 PM  

nk wat audition biar aku jd jurinye....kak fyd xleh pakai....

yanie May 8, 2009 at 11:53 PM  

haha boleh2..c'ah mu msti tau ape yg ku cari ngeh3x..
mu blk kelate nk kawen ke dien..jgnla kawen sblm aku hahaha..

Post a Comment

About this blog