~ari penting~

smlm genap 23 thn sejak hari aku dilahirkn ke muka bumi..byk bnda jd dulu time ma ngndungkn aku..ma mmg mkn ocp(contraceptive pills)..xpenah tgal lps lahirkn anim aku..lps tu tetiba bila ma amenorrhea slm 2 bulan lebih ma pegi cek doktor..dan disahkn ma mengandung 2 bulan(aku la bayi di dlm perut itu)..so doktor tu ckp..
"bayi awk ni kemungkinan besar cacat sbbnye kesan drpd pill perancang yg awk mkn tu..so sy nasihatkn awk gugurkn je la..lg pon bayi ni br 2 bulan.."
ma n abah punye la tkejut bila dgr pkataan gugur tu..aku pon seriau bila ma cerita..den abah dgn tegasnye bkata.."xpayah la nk gugurkn..klu Tuhan nk buat die cacat nk buat cemana kite redha je la.."dan dgn itu la aku slmt dilahirkn..sadiskn??hampir2 digugurkn tuuu..

erm ari ahad yg lps iaitu 17hb diorg wat surprise for my besday dkt kfc..antara teman2 yg terlibat:
kak aima,kak elis,farid,razmi,jijul,rahim,lokman,oleen,c'ah,khairun,fiza,mail,pakwan,kak eza,akram,marie..
erm beribu2 penghargaan kpd teman2 semua..sgtla terharu!!!dan thanx jgk buat teman2 yg lain yg wish n ingt besday ku itu..

td aku kuar ngn member aku..die ade meeting kt tm ayer keroh..we went for a dinner kt ikan bakar..(sbb die teringin nk g umbai)..dh lama xjmpe die..agak lama la..rindu plak..rs cam byk bnda lg nk cerita2 tp xsmpt masa sbb die naik bas kul 10..esok die keje...nk aje aku suh die stay kt sini for a while..xpela..ade rezeki leh jmpe lg..
teringt kt puisi yg sedih..jom berjiwang:

so long..
long gone..
you n me..
listen to d sound of your breathing
staring at every part of u without u realize..
n closing my eyes upon ur smell..
i feel calm..
holding my hands tight
before they starts crawling onto you without noticing..
juz enjoying d moments spent with u..
hoping dat i cud hold u
feel ur breath touching my skin
like d gud old days..
maybe..
i still love you..

1 comments:

Hyuuga May 20, 2009 at 11:10 PM  

jp lg besday beta

Post a Comment

About this blog