~another born-day~

tanggal 11july 1985 seorang bayi perempuan yg xbape comel telah dilahirkn n diberi nama siti norazalis..dan ari ni cukup 24thn suda die bernafas di muka bumi ini..maka aku yg ditakdirkn mengenalinye 'terpaksala' mengucapkn slmt hari lahir buat kak elis yg agak tersayang haha..

sempena ngn hari yg cukup bermakna buat die ni aku telah mengajak mereka semua utk memaknakn lagi hari ini dgn being away from d house haha..ktrg g jln2 kt dtrn dr kul 3 ptg smpi la kul 11mlm(apakah??aku pon ssh nk pecaya..agak melampau bukan??)maka hadiah utk kak elis adlh masa yg kukorbankn ini hahaha(pdhl xtau nk beli hadiah ape)..erm byk sguh brg yg dicekup..semoga sume org puas hati..gud day i wud say hehe..


aku n kak elis


kami

again happy burfday dear..may all d gud things dat u wish for be yours..love u..

6 comments:

yanie July 14, 2009 at 12:39 PM  

nape xleh komen??

yanie July 14, 2009 at 12:47 PM  
This comment has been removed by the author.
Unknown July 14, 2009 at 12:56 PM  

terima kasih bebyk utk surprise mlm td... akak sayang korang semua...sgt syg kat yanie sbb kerana die akak muda setahun....hehehhe... i really appreaciate wut u guyz do for me... thanx to aima n yanie sbb jd housemate yg sgt best n sgt memahami antara satu sama lain... moga hubungan ni kekal smpai bile2... yanie,mmg x rugi kenal,kawan n tinggal serumah dgn kamu... byk events kite buat ber2...semuanya akak akan kenang sampai bile2... aima, thanx sbb sentiasa berada disisi dari dulu sampai skg..faird,jijul n razmi... thanx sbb sudi kwn dgn aelis.. maklumla,org xramai kawan... love all of u...;)

yanie July 14, 2009 at 1:24 PM  

wawa sy plak yg terharu nih

Unknown July 14, 2009 at 1:42 PM  

jgn la gini...nanti akak plak yg nanges... hukhukhuk...

miss teja July 27, 2009 at 11:42 PM  

oh, kirenya bkn lah aku seorang yg rasa nk nangis kalu terharu. cis, tadi ko gelakkan aku ya alis.

Post a Comment

About this blog