~im done!!!~

hehehehe..bahagia dh..
slps beberapa hari ati asik runsing n rs cam nk bunuh org jek..
ari ni ari last surgery posting..huh rs cam posting ni xdela teruk sgt tp bila dh abes rs cam dh buang 1 beban yg sgt besar..erm hopefully lps ni belayar ngn smooth la..

ari tu aku gaduh ngn member aku..xdela gaduh segaduh2nye tp berselisih phm..ntahla aku rs tertekan n tensen bile org mhrpkn yg lebih dr sebuah persahabatan..bukan itu aje...mrh plak bila aku xnk..apakah??xke itu dikira xikhlas berkwn??tensen la..aku btol2 kecewa n terkilan ngn die..dh xnk kwn dh lps ni..juz leave me in my own world..i seriously dun want to b involved wif u nmore in any circustances dat cud be..enuf is enuf..im moving on..n u hv no damn right at all to stop me!!!!(kegeraman memuncak)..
tp aku xberdendam pon..kire abes di sini la..semoga die bahagia ngn sikap n perangai die..n semoga ade org yg btol2 ikhlas leh terima siapa die..

aku sbnrnye nk blk mgu ni..dh rncg ngn kdiah n anim..tetiba dek kerana kebongokan sndri nama aku adlh antara nama2 yg dipaksa utk attend xtra class dis saturday..aduhai..rs mcm dugaan besar utk aku..sedih tersgt yg xde sape leh byg..tp skang dh leh terima la..insyaAllah klu diizinkn Tuhan aku blk mgu dpn..ameen..

ape nk buat ek mlm ni..cam bosan je..teringin nk g pantai..sape nk temankn??!!

1 comments:

Anonymous July 11, 2009 at 1:30 AM  

Congrats da abis surgery. Esok lepas kelas tu pg la enjoy puas2. Baru puas hati! Haha

Cik yanie punye pendirian tu mmg betul. Kite kene teguh dgn pendirian diri sendiri, anyway garang jugak ye cik yanie ni.. Misteri ni...

'hidup kita sentiasa diselubungi Miiisteriii..... ~ Misteri Nusantara'

Post a Comment

About this blog