~too many things~

aku tgh rush..nk tulis sume bnda yg aku rs nk tulis..tersgt byk tp kena tulis cpt2 tkt lptp aku off sndri b4 smpt save..haa itu 1 bnda yg aku nk ckp..lptp aku buat hal..yg mega punye..smpi aku pon dh ter'mega' tensen dh ni..die asyik off sdnri..dh pegi repair n byr rm50 for nothing..huh..

smlm hari aku keterkilanan teramat..hihi..rupenye aku sorg je yg x dijemput ke party bbq kt umah afie..so tgal la aku kebosanan keseorgn keterkilanan di rumah..gitu la..tp aku dh xingt pon..ntah la..rs mcm lonely..dulu rs serabut sgt smpikn nk sgt dok sorg2..tp skang rs sedih sbb ditinggalkn keseorgn..ish manusia xpenah syukur ngn ape yg die ade kn..nauzubillah..

ari tu aku blk umah..cuti 4 ari haha..sgt best ms yg di spend di rumah..td baru siap ckp ngn ma..rs mcm aku hanye ade famili aku je skang..maybe slps insiden smlm kot..rs mcm kwn pon dh xde..ape la manusia tnpa kwn kn??org ckp kite xkn dpt kwn yg baek jika kite xmenjadi seorg kwn yg baek..maybe xcukup lg ape yg aku lakukn slama ni utk kwn2 aku kot..ok i'll try to improve..

ok la xsmpt dh nk luahkn kesedihan yg mencengkam setiap pelusuk hati nih..kena off skang b4 die off sndri..huhu..sadis sguh hidup..

6 comments:

Unknown July 27, 2009 at 8:28 PM  

huhuhuhu...akak bukan kawan kamu ke bayani... akak pun xramai kawan...

miss teja July 27, 2009 at 11:40 PM  

eh korang ni. syahdu pulak. chill2.
tak rmai tak apa. yg penting each yg ada itu dihargai sebaiknya.
betul x kawan2?
hehe.
udah2, jgn sedih lg yuk?

yanie July 28, 2009 at 7:25 PM  

tu la rs mcm ade korg berdua aje haha

miss teja July 29, 2009 at 12:07 AM  

ada orang yg ada ramai kawannya pun, tak semestinya ada yang sanggup membuat apa saja demi dia, kan?
kdg2 yg sikit itu yg rela sacrifice.
dan, mungkin ada yang mengambil berat di dalam diam, siapa tahu, kan?

yanie July 29, 2009 at 7:35 PM  

hihi..btol btol btol..
ala sayu plak kak aima ckp cmtu huhu

miss teja July 29, 2009 at 11:34 PM  

i mmg ayu. :p

Post a Comment

About this blog