~banjir~

xsume yg kite nak kite akan dapat.tp nape sume yg aku nak aku xpenah dpt???kecewa gile ngn hidup.ssh nye utk aku bahagia.jgn tanye aku ok x.of cos la aku x ok.sume yg aku plan x jadi.sume xjadi.td aku sedih.skang aku mcm nk mrh plak.tp kn xelok plak kn.klu btol ini yg tbaik utk aku,kuatkn ati aku ya allah.sbb aku mmg xkuat.aku xtau cane nk face ari2 esok.sius aku xtau.

aku silap.silap sbb suke die.paksa die suke aku jgk.pastu syg die.gile2 plak tu.tetiba bnda ni jd.im such a bad planner.

aku xtau ape akn jd kt future aku.either aku akn jd andartu or aku kena kawen paksa.yg mn 1 lg prefer??

blog ni buat aku rs nyampah.xpatut tulis pape lg.ape yg aku tulis is juz going to be another disaster..

aku suke die.aku syg die.still...

p/s:kak elis,kak aima,sy tido umah che ah mlm ni.esok sy xnk g kls.

2 comments:

Unknown March 10, 2010 at 12:47 AM  

pegila adek...cari la ketenangan...akak sentiasa doakan kesejahteraan kamu... moga kamu kuat.... xsangka...dalam bulan ni banyak betul yang melanda 'famili' kita...moga semua kembali normal...

miss teja March 10, 2010 at 9:15 AM  

akak pun pnteng seharian jg the next day 'that' happened. so chill n take ur time.

Post a Comment

About this blog