~knape la hai~

kul 1214 pg.ngntk.tp fikiran rs sarat sgt.pk2 blk kn..nape la aku slalu amik jln yg susah..jalan yg sng terbentang dpn mata.nk jgk amik the road not taken tuh.pastu sepanjang pjlnn sakit je..ape yg aku ngarut neh.biarla aku je yg phm.lgsg xsesuai utk direveal kn ape yg menyerabutkn kepala hotak aku nih.

td ptg kn..punye la aku mcm org xbtol g cari paper la,gunting la,gam lg.toksah dikira la bape kali buat bnda sama sbb xdpt result yg memuaskn.tup2 in d end rs cam xde hati lgsg nk bg bnda tu kt die.kesimpulannye,hadiah tu was a very bad choice..

arghh..nape sume bnda xmenjadi hari ni??pttla kenyit2 mata kiri aku dr pg.tu la org ckp jgn gelak byk2 time siang hari.mlm hari mendung menanti.nk g solt.istikharah ke 3.ya allah tlg la aku.sius buntu..

'love is not suppose to be this hard'

0 comments:

Post a Comment

About this blog