~kami terima~

Tuhan xkn uji seseorg tu ngn bnda yg die xleh nk handle.Tuhan uji kite sbb die syg kt kite.klu kite mampu bersabar ngn ujian yg die bg,maka berganda2 la pahala yg kite dpt and suda tentu Die makin syg kt kite.alhamdulillah..dan insyaAllah ade bnda yg lg baik yg Allah jnjikn utk kite at d end of the road.(seorg teman yg comfort aku ngn kata2 neh.thanx)

aku dh ok.even kt dlm Tuhan je yg Maha tau.tp at least aku dh buleh ckp i'll be ok.i juz need some time.perasaan tu??susah nk ubah dlm waktu yg abrupt camni.tp knape nk paksa perasaan tu berubah kn?perasaan tu yg buat aku rs lg kuat.lg semangat nk terus bernafas.

aku nk btau.semua posts aku sblm ni tu mmg psl die.yg nampaknye stkt ni bukan ditakdirkn utk aku.so kami xde pape skang except try nk jd kwn biase blk.mmg susah.tp mungkin Allah dh aturkn yg lg baik utk kami.sape la kite nk lawan kuase Tuhan.moga Dia bg kami ketenangn n kekuatan nk terus jd hambaNya.

5 comments:

miss teja March 11, 2010 at 2:13 PM  

be content with what u are feeling :)

Si Jelita March 11, 2010 at 6:32 PM  

"Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui."

yanie March 11, 2010 at 7:33 PM  

huh xde ape yg akn berubah pon kak aima.

thanx che ah..

Unknown March 13, 2010 at 12:24 PM  

akak xtau nak kata apa kerana akak sendiri terkontang kanting... papepun akak doa...kite be2 akan menemui kebahagiaan... sayang kamu adek =)

blueberry April 6, 2010 at 4:55 PM  

sumer yg berlaku ada hikmahnya...
yg penting jgn cpt melatah...
hope ur life is getting better n0w...
tc~

Post a Comment

About this blog