~penat jgk~

aku br blk..pegi afamosa resort-cowboy town..ktrg(aku,c'nat,kfid,fiza,iwa)bertolak pd pukul 545 ptg dgn menaiki keta kfid..ikut highway kl and den amik exit simpang ampat..xdela ssh sgt mencari tmptnye..aku agak berterima kasih kpd mereka yg menjemputku utk turut serta sbb diorg ade tiket free so aku xpyh la byr tiket msk yg berharga rm35 (klu xsilap aku la)..
ktrg kuar skjp ke bandar tampin utk mencari tmpt mkn n tmpt solt..slps solt kami masuk blk ke sana utk mengikuti program seperti berikut:

830 pm red indian show
900 pm musical parade @ carnival street
945 pm firework display

selesai sume tu dh dkt kul 10 mlm..sbnrnye aku nk tgk 4D theatre tp kena byr klu nk masuk-rm20 per person..xnk aku..mahal sgt terasa amat tidak berbaloi..
pas tu iwa pegi naik bungee jumping..menarik!!hehe tp kami yg lain memutuskn utk melihat shj iwa yg excited..(sbnrnye kami yg lain amatla ketakutan haha)..
lps tu blk la..n smpi umah kul 11 lebih dh rsnye...

esok plan ke ledang diteruskn even mlm ni dh terasa penat..semasa aku di sana td die menelefon ku bertanyakn aku di mane..dgn suara yg agak tidak puas ati..kemudian blk td aku mdpt tahu bahawa die sbnrnye pegi tgk wayang...1 soalan timbul di benakku..adakah aku harus mberitahunye ke mane shj aku pergi??!!perlukah??die bukan la teman istimewaku utk aku menceritakn atau lebih tepat aku katakn meminta izin utk ke mane2...timbul rs xpuas ati dlm diriku..knape die harus meletakkn aku dlm posisi yg aku sndri tidak selesa??sdgkn die sng aje ke mane2 tnpa mberitahu ku sepatah pon..bukan bmaksud aku mau die mberitahuku ttg kehidupan hariannye akan tetapi die amatla tidak patut utk mbuat aku begitu..ingin aku tegaskn di sini..aku memilih utk bersendiri kerana aku lagi selesa hidup tnpe kongkongan dr sesiapa..kenapa die tidak mengerti??yg kami ini hanyelah kwn sama seperti mane aku berkawan sama teman2 yg lain..yg mane aku membicarakn hal2 yg aku rskn perlu sahaja..kenapa perlu memaksa perasaan seseorg??aku hargai die sebagai kawan biase...tapi jika die menginginkan yg lebih drpd itu, maafkan kiranye aku katakn tidak usahla kite berkwn lg..
namun mengapa sume kata2 ini tidak terlafaz dr bibirku..hanye mmpu ku omongkn dlm hati n menaipnye ke atas blog yg diyakini tidak dijenguk oleh sesiapa..kenapa aku sgt mjaga hati n perasaan seseorg sehinggakn aku sgup hidup dlm keadaan yg tidak selesa..duhai teman jika kau terbaca coretan hati ini,lpskn la aku..lpskn aku dr genggaman persahabatanmu yg nyata tersembunyi niat lain di hatimu..

pagi td tidurku dikejutkn oleh 1 panggilan dr suz..sguh sayu rsnye hatiku..sekian lama tidak mdgr suaranye..tiba2 die hadir..bagai mimpi dlm sedar..apakah yg bermain di hatiku??nyata perasaan yg dulu udah lama terkubur dan hilang..akan tetapi bekasnye sukar utk kulenyapkn..mungkin masa shj yg kuperlukan..erm kudoakn kau bahagia dgn hisupmu yg baru..dan semoga diriku juga akan menemui bahagiaku yg sejati dan abadi..


###kenape aku sgt skema mlm ni??huhu hati..hati...
###

2 comments:

Hyuuga April 19, 2009 at 10:30 AM  

bayani...ltk la shoutbox..
huuu..jgn jiwang2

yanie April 20, 2009 at 7:56 PM  

hehe xreti sbnrnye..

Post a Comment

About this blog