~complexnye perasaan seorg manusia~

seorg teman yg baru aku kenali wrote to me..about how he is damn serious about being single until its time wen he found sumbody n straight away marry her..terfikir sebentar..
adakah aku mbuatkn die rs dat im expecting sumtin from him which i neva terfikir pon b4 dis..ikhlasnye aku berkwn dgnnye hanya Allah yg tau..

sbnrnye its not dat easy to scrub away dis 1 person which is craved in my heart...not now..bukan dlm ms tdekat ni..erm pk psl perasaan ni buat kite jadi letih kn..

hendak membaca tp sgtla xde mood..knape kamu ruin my gud mood???ish..btol2 kena studi esok ade pbl ngn veena..

aku sgtla mencuba sedaya upaya utk tidak mpermainkn hati org around me..sgt hendak menjaga d way i talk d way i mix up wif them..

aku mntk maaf..xberniat nk mainkn perasaan kamu..thanx sbb sudi lupakan sumenye..

1 comments:

Si Jelita June 4, 2009 at 11:54 PM  

sabar itu separuh dr iman....

Post a Comment

About this blog