~post-BINJAI syndrome~

binjai tu adlh sejenis buah..td kak elis beli sebijik dkt psr mlm desa baru..sebiji rm2..sius ly bila terpk psl binjai aku jd terpk aku ni org mesia ke x??sbbnye aku xpenah dgr n xpenah tgk pon buah yg nama die binjai..die ade 2 jenis..manis n masam..yg ktrg beli td yg msm nye..
ktrg mkn cecah ngn kicap+garam..lps aku try waahh best rupenye..tp sgtla msm..Tuhan je yg tahu..aku suke la..
lps mkn tu..lidah aku keep touching my lelangit..rs sgt irritated..gigi ni dh terlekat ngn urat2 binjai..lidah rs coaty..apakah ini..berkuasanye buah binjai yg buruk di appearance tp masam gle di dlm!!!!





ok la..kami nk g swimming..aku nk g gosok gigi n gosok lidah n plus some listerine!!!hope leh neutral blk..

6 comments:

miss teja June 19, 2009 at 7:30 PM  

dun worry.akak pun tatau binjai tu apa.brinjal dan ginjal tau lah.

Unknown June 19, 2009 at 10:21 PM  

hurm...korang berdua ni...xmkn buah kg rupenye...hurm...rugi x rasa...i like it so much..

miss teja June 19, 2009 at 10:25 PM  

haha.konfem lah. lagi2 dia M.A.S.A.M

yanie June 19, 2009 at 10:25 PM  

haha itu la..jakun tgk buah yg huduh itu..

Ashraf.K June 20, 2009 at 8:55 PM  

wah ni jadik chat intra house nih...

nak buang rasa binjai tu kene kumur pakai clorox kot. x cukup dgn listerine.haha

yanie June 22, 2009 at 5:16 PM  

hahaha..itu bukan buang rs binjai..buang deria rs terus..

Post a Comment

About this blog