~epigastric fullness~

aku n sekeluarga(kak aima n kak elis) br blk dr our dinner kt giant..specifically uncle john kopitiam..i had mee siam n red coffee..d latter xbape sdp..erm tp nmpknye xsume org in a gud mood ari ni..ade seorg dr ahli keluarga ku yg ade prob sket..
semoga Allah mudahkn urusan kamu ye teman..n diselesaikn segala mslh insyaAllah..

skang ni ade cite suria kasandra di tv3 yg dibintangi oleh jehan miskin n heroin yg aku xtau nama die haha..aku bukan tgk sgt pon..tp tiap kali aku tgk aku rs best jgk cite ni..(aku kn jiwang haha)..terharu dgn seorg lelaki yg begitu menyayangi seorg perempuan..die ckp.."yg terpisah hanye jasad..bukan hati kite.."...waaa sedihhh haha sah jiwang..terfikir sebentar..agungnye sebuah cinta..alangkah manisnye jika agungnye sebuah cinta itu utk Dia yg satu..

i shud be studying rite now instead of dok menagrut dpn laptop..erm toshiba aku mcm dh xbape nk idup lama sedih jgk..tp dh dekat 3 thn dh umur die..boley kate logik jgk kot klu die nk buat perangai..skang ni mhrpkn bantuan dell..tp nnti kena pulangkn blk sbb dell ni kdiah yg guna..dowhhh bagaimane lps nih??huh..manusia xpenah lps dr mslh kn..tp bila lg difikirkn mslh tu akan jd lg besar..so biar je la..mntk2 ade la penyelesaiannye..
knape aku mcm baik je ari ni..nginsaf kjp kot haha..

sinar oh sinar..dtgla hihihi..

2 comments:

Anonymous June 11, 2009 at 6:39 PM  

cik yanie. aku pakai 6 tahun lebih dah ok je lagi laptop aku ni haa. hahaha. konon2 promo promo la ni. silalah beli keluarga laptop putih ye. haha.

yanie June 11, 2009 at 7:30 PM  

hahaha idok ade pitis la jabbariah..

Post a Comment

About this blog